SULJE VALIKKO
KIRJAUDU
*Näitä ehtoja noudatetaan siltä osin, kuin ne poikkeavat verkkokaupan yleisistä toimitusehdoista. (Nämä toimitusehdot löydät verkkokaupan oikeasta ylänurkasta.)
Hinnat ovat nettohintoja alv 24%. Varaamme oikeuden hinnanmuutoksiin raaka-aineiden, työkustannusten ja julkisten pakollisten maksujen muuttuessa.
Tuotteet ovat vapaasti varastossamme sis. kuljetuspakkauksen.
Varastotuotteet n. 5-6 työpäivää, muut tilausvahvistuksen mukaan. Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä 2-4 viikkoa tilauksesta, tehdastuotteiden 8-10 viikkoa.
14 pv netto, viivästyskorkolain mukainen maksimikorko. Tuotteet ovat BTJ Finland Oy:n omaisuutta kunnes lasku on maksettu.
Rahtikulut peritään tilauskohtaisesti.
BTJ Finland Oy myöntää myymilleen tuotteille 12 kk:n takuun kattaen materiaalivirheet tai muut tuotannosta aiheutuneet tuotevirheet. Virheellinen tuote vaihdetaan aina uuteen vastaavaan. Takuuasioissa on aina otettava yhteyttä myyjään.
Kalusteasennukset suoritamme pyydettäessä erillisveloituksella koko Suomessa. Kysy lisätietoja kalusteasennuksista myyntipäällikkö Harri Heisvaaralta puh. 0500 516 033, ja avainasiakaspäällikkö Maarit Arolta puh. 0400 794 758.
Kaikissa reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä pikaisesti myyjäämme virheen havaittuasi, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman hyvin ja nopeasti.
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa
Palautuksesta on aina sovittava BTJ Finland Oy:n henkilökunnan kanssa puhelimitse.
Tarkistakaa tuote ja pakkaus vastaanotettaessa ennen rahtikirjan kuittausta. Näkyvät vauriot kuljetuspakkauksessa on merkittävä rahtikirjaan. Kopio rahtikirjasta on lähetettävä ilmoituksen yhteydessä BTJ Finland Oy:n faksinumeroon 09-5840 4581. Vaurioitunut tuote palautetaan asiakaspalautuksena osoitteeseen:
BTJ Pro / Porvoon kirjakeskus Oy / Palautukset
Teollisuustie 4, laituri 2
06150 PORVOO
Vaurioituneen tuotteen tilalle lähetetään uusi vastaava tuote veloituksetta. Mikäli tuote on loppu väliaikaisesti varastosta, siitä ilmoitetaan puhelimitse erikseen.
Jos toimitus on virheellinen tai puutteellinen
Ilmoita asiasta ensin myyntihenkilöstölle puhelimitse tai sähköpostilla. Jos lähetys on virheellinen, se palautetaan varaston osoitteeseen. Lähetämme mahdollisimman nopeasti oikean tuotteen. Tarkistakaa kuljetuspakkaukset aina huolellisesti, ettei tuotteita häviä pakkausjätteiden mukana.
Jos olette tilanneet virheellisesti
Ilmoitus myyntihenkilöstölle aina puhelimitse tai sähköpostilla. Virheellisesti tilatuista varastotuotteista hyvitämme 70%, emme kuitenkaan toimituskuluja ja rahtimaksuja. Asiakas maksaa virheellisesti tilattujen tuotteiden palautuskulut. Uuden tuotteen lähetämme ja laskutamme normaaliin tapaan ja teemme hyvityslaskun palautetusta tuotteesta.
|
OMA TILI Omat tiedot Omat tilaukset Omat laskut |
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN Sisäänkirjautuminen Rekisteröityminen |
ASIAKASPALVELU Ota yhteyttä Tietoa meistä Toimitusehdot Tietosuojaseloste |